Avatud Ühiskonna koolituskoda kutsub osalema
Koolituse kirjeldus
Kursuse kirjeldus
Õppe kogumaht on 108 ak/h, millest kontakttundide arv on 90 ak/h.
Anda ülevaade peamistest loovuse ja ettevõtliku käitumise ja ettevõtja käitumise olemusest ning loova mõtlemise oskuse arendamise võimalustest. Kursuse tulemusena luuakse erinevaid esitlusi erinevate programmidega arvutis ning õpitakse kasutama loovustehnikaid oma ettevõtlikuse arendamiseks. Õpitakse tundma uute ideede genereerimise tehnikaid, loova ja süsteemse probleemilahenduse meetodeid ning katsetatakse ettevõtlikkuse tõstmisega seotud innovatiivseid praktikaid. Probleemi püstitamine äriideede leidmiseks. Kliendiväärtuspakkumise kujundamine ja ärimudelilõuendi täitmine. Loovustehnikate rakendamine ettevõtlikkuse arendamisel.
Valikaine õpiväljundid
Kursuse läbinu:
* omab ülevaadet ettevõtlikust käitumisest ja ettevõtlikuse arendamise võimalustest;
* mõistab loovuse olemust ja oskab rakendada erinevaid loovustehnikaid;
* võimeline analüüsima probleeme loovalt ja süsteemselt;
* oskab näha ärivõimalust, genereerida äriideed, koostada kliendiväärtuspakkumist;
Õppetegevus toimub loengu ja erinevate rühma- ja paaristööde vormis. Konkreetne õppesisu ja tingimused täpsustatakse kursuse alguses.
HINDAMINE
Hindamise põhiline ülesanne on toetada õpilase arengut, kujundades positiivset minapilti ja adekvaatset enesehinnangut, kusjuures oluline on õpilase enda roll hindamises, pakkudes võimalusi enesehindamiseks. Psühholoogias hinnatakse õpilaste teadmisi ja oskusi, kuid ei hinnata hoiakuid ega väärtusi. Hoiakute ja väärtuste kohta antakse õpilasele tagasisidet. Õpitulemuste hindamise vormid on mitmekesised, sisaldades nii suulisi, kirjalikke kui ka praktilisi ülesandeid.
Suuliste ja kirjalike ülesannete puhul õpilane: Selgitab ja kirjeldab mõistete sisu ning nende seoseid, Selgitab oma arvamusi, hinnanguid, seisukohti ja suhtumisi, seostades neid omandatud teadmistega ja igapäevaeluga, Eristab, rühmitab, võrdleb ja analüüsib olukordi, seisundeid, tegevusi ning tunnuseid lähtuvalt õpitulemustest.
Praktiliste ülesannete puhul õpilane:
- rakendab teoreetilisi teadmisi praktiliselt õpisituatsioonis;
- demonstreerib õpitulemustes määratud oskusi õpisituatsioonis;
- kirjeldab õpitulemustes määratud teadmiste ja oskuste rakendamist igapäevaelus.
Koolituse lõpetamise tingimused: Kursuse jooksul sooritab õpilane iga teemabloki lõpus nii suulise kui ka kirjaliku vahetesti. Kursuse lõpus sooritab õpilane kirjaliku lõputesti. Suulise väljendusoskuse lõputest korraldatakse dialoogi vormis, mille käigus kontrollitakse õpilase oskust tasemele vastavatel teemadel vestelda. Tunnistus väljastatakse õpilasele, kellel on nii vahe- kui ka lõputest sooritatud positiivselt ehk vähemalt 60% vastustest on õiged
Soovime koolitustega tagada Sinu rahulolu ja positiivse tagasiside.
Hea koolituse aluseks on tugevad koolitajad. Seetõttu pöörame suurt tähelepanu sobilike koolitajate valikule. Meie personali ja selle koolituse korraldajad on Sul võimalik leida SIIT.
Kaia Laansoo
Koolitaja
Juhatuse liige, koolitaja
Võõrkeele koolitusi õpetab K.Laansoo: lõpetanud Concordia Rahvusvahelise Ülikooli bakalaureuseõppe õigusteaduskonna ja hiljem siirdunud Tartu Ülikooli magistriõppesse anglistika erialale. Terve elu on Kaia töötanud andragoogina, õpetajana ja juristina. Aastate jooksul on tunnustatud mitmel korral aasta õpetajana nii erinevate koolide kui ka maavalitsuste poolt.Koolitaja on aastate jooksulkoordineerinud koolitusi nii Eestis kui ka välismaal – Türgis, Marokos, Küprosel ja Itaalias. Ta on õpetanud suhtlemispsühholoogiat mitu aastat erinevates gümnaasiumites, kutsekoolides ja koolitusasutustes.